Copyright by Jasmin. Powered by Blogger.

Save-my-skin routine

by - 8:32 AM

Mul on selle blogiga naljakad lood, raske on ennast õigesti väljendada, aga viimasel ajal tunnen, et võrreldes ajaga, mil viimati siia püsivamalt sattusin (kevadel), olen muutunud nii mina kui minu suhtumine. Ma ei tea, kas asi on vanuses (väga vana, ha-ha), aga ma tunnen ennast kuidagi nii vanana ja peas vasardab mõte, et aeg saab lihtsalt otsa, ma ei jõuagi elada.. Aina enam on mul sellised huvitavad/hirmutavad mõtted peas ja mind paeluvad igasugused eneseabi ja enese parandamise/paremaks muutmise teemad. Seetõttu olen hetkel lainel, kus tahaksin siia mingit deepi teksti kirjutada, aga mitmel põhjusel tunnen, et ma ei peaks seda tegema.. Seega on see justkui mingi seesmine võitlus iseendaga, sest tegelikult ei loonud ma seda blogi ju miskiks päevikuks ega päevaraamatuks. Niisiis, seni kuni ma päris selgeks seda kõike oma peas mõelnud pole, tulevad siia pigem sellised lihtsamad postitused. 

Vahelduseks viimasel ajal tavaks saanud kosmosesse ulatuvatele teemadele räägiks täna natuke lihtsamat, pigem nagu ilujuttu. Minu näonahk oli suhteliselt veatu (vahel harva üks-kaks punni) kuskil kuni 15-16 eluaastani, sealt alates toimus justkui üleöö mingi katastroof. Täna olen targem ja oskan seda seostada mingite perioodidega elus, aga nii tark ma ikkagi pole, et aru saada mis praegu toimub. Vahel on juba selline tunne, et kohe-kohe ja kõik ongi korras ja siis ärkan üles, vaatan peeglise ja….mõtlen, et äkki poleks pidanud üles ärkama, reaalselt toimub see näonaha allakäik üleöö. Kui vahepeal oli nahk juba nii hea, et ei pidanud isegi meiki kandma, siis kuu aega tagasi oli seis nii hull, et kodust ilma meigita ei väljunud, mis kindlasti omakorda asja veelgi hullemaks tegi, suht nõiaring. Siiski, sülitan 3x üle õla ja ütlen, et hetkel on asjad natuke paremuse poole liikunud ja mõtlesin, et juhul kui kellelgi sama seis on, siis näitan, mis mind hetkel aidanud on.

IMG_8762

See harjake, on ausalt the best of the best, ma ei tea mis põhjusel, olin selle mõneks ajaks kappi unustanud, aga selle välja otsimine oli parim otsus. See teeb näo ikka korralikult puhtaks ja ühtlasi, uskuge või mitte, aitab ka kuiva naha puhul. Suur otsik on mõeldud kehale ja näo jaoks on kolm erinevat otsikut, kõigi harjased erineva tugevusega, mina kasutan keskmist tugevust. 

IMG_8791

Siis, puhtalt harjast meigi eemaldamiseks ikkagi ei piisa, kasutan vaheldumisi siin varemgi kiidetud (LINK) Nurme kitsepiima- ja sügavpuhastavat seepi, mis minu üllatuseks on kestnud juba pea 2 aastat! Punnide taltsutamiseks kasutan teepuuõli, aga!!! seda eelnevalt veega segatuna, sest õli nn. otse pudelist on kindlasti liiga kange ja võib pikas perspektiivis hea asemel hoopis kurja teha.

IMG_8766

Vahel satub minu kätte ka selline põnev seade, mis on veidi odavam versioon praegu überpopist Foreo Lunast, minu oma pärineb muidugi minu lemmikpoest TK Maxxist ja olen üsna kindel, et millegi poolest Foreole alla ei jää. Ühel pool on tal need samad harjakesed, teisel pool miskid jooned, mis peaksid kortsude tekke vastu hästi aitama. ;)

Selliste vahenditega olengi hetkel nahaga rahu teha proovinud ja tundub, et küll väikeste tagasilöökidega, aga aitab! Palju olen uurinud ka face spot mapi ja püüdnud seostada oma nahaprobleeme erinevate põhjustega, sest ma usun, et kõik saab alguse ikka seestpoolt.

Olge siis tublid ja teate mis, öelge tihemini oma sõpradele ja kallitele ilusaid sõnu, mulle ütles just hiljuti üks väike tüdruk, et ma olen “nii ilus” ja ausalt, see tegi mul tuju nii heaks, mis siis, et ma ise nii ei arvanud!

Nii, ma suundun tagasi õppima, sest tänasega saab alguse mu eksamite ja arvestuste maraton, see on ka põhjuseks, miks siin veidi vaiksem on olnud. (P.S. appi ma kardan!!!)

Stay sweet,
J xx

You May Also Like

0 comments