Copyright by Jasmin. Powered by Blogger.

Blogiauhinnad ja parimad blogid

by - 3:48 PM

Ilmselt pole kellelegi, kes end vähegi blogimaailmas toimuvaga kursis hoiab, märkamatuks jäänud Malluka ja Marimelli korraldatav blogiauhindade jagamine ja parimate blogide välja selgitamine. Minu arvates väga tore ettevõtmine ja mina näiteks olen leidnud sealt nii mõnegi uue huvitava blogi mida lugeda, sest vahepeal oli täitsa tuuga, midagi lugeda polnud. Tähendab, mul on küll välja kujunenenud paar kolm kindlat blogi, mida jälgin, aga uus ja huvitav on alati teretulnud. :)
Tegelikult tulin ütlema, et tänasest on kõik nomineeritud blogid ilusti kirja pandud ja oma hääle saate anda SIIN, mine hääleta ka oma lemmiku poolt! Mina ise kõikidesse kategooriatesse häält ei andnud, sest osad olid täitsa tundmatud näod, aga lemmikute poolt hääletasin siiski. :)

Muide, aitäh ka sellele toredale inimesele, kes minu blogi nomineeris, pai Sulle kaunis hing! :) Tänu temale on teil võimalus ka minu blogi poolt hääl anda, “elu välismaal” kategooria all..:)
Nautige kevadet ja ilusat ilma, meil täna juba 19 kraadi..

J xx
Stay sweet,

You May Also Like

2 comments